14787303730_80056239f6_k

Jak v létě nepřibrat

11.8.2016

Léto je plné lákadel, která mohou mít neblahý vliv na vaše křivky. Proto je potřeba mít se na pozoru a nepodlehnout všudypřítomným lákadlům. Kde všude vám hrozí nebezpečí a jak mu čelit?

1. U vody

Na koupališti nebo na pláži na váš číhá sladké pokušení v podobě sladkých limonád a nezbytných nanuků. Pamatujte však na to, že přeslazené limonády příliš dobře žízeň nezaženou a jenom se negativně podepíšou na vaší postavě.

2. Na letní párty

Pozor si dejte i na oblíbené „grilovačky. Raději vždy volte libové maso, například kuřecí nebo rybu. Vyvarujte se kupovaným dresinkům, lepší bude omáčka či dip vlastní výroby. Může to být třeba bílý jogurt ochucený prolisovaným stroužkem česneku, nebo nadrobno nasekaná rajčata s cibulí. Místo pečiva si dejte grilovanou zeleninu.

3. Na dovolené

Bohaté švédské stoly v přímořských letoviscích jsou hotovou pastí. Pokuste se nepodlehnout a nenakládejte si od všeho něco, až bude váš talíř doslova přetékat. Plný talíř před vámi vás pak nutí mnohem více sníst, i když ve skutečnosti vůbec nemáte hlad.

4. Na výletě

Pokušení na vás samozřejmě čeká i na výletě, například v podobě všudypřítomné zmrzliny a také nejrůznějších místních specialit. Vždyť kdo by odolal frgálům, trdelníku, zelňákům, haluškám a podobně. Čas od času něco ochutnat můžete, ale zkuste zůstat u jednoho kousku či nějaké malé porce.

5. Doma

Velké nebezpečí na vás paradoxně může číhat i ve vašem domově. Zde se během horkých letních večerů často chceme ochladit a sáhneme do ledničky po vychlazeném pivu nebo do mrazničky po poslední zásobě zmrzliny. Pro tyto případy raději mějte v ledničce připravený džbán vychlazené domácí limonády, stačí i perlivá voda ochucená citronovou šťávou a lístky čerstvé máty. Vyrobit si můžete také domácí zmrzlinu nebo nanuk, o jehož složení budete mít dokonalý přehled.

Co vše má vliv na hubnutí?

Zjisti, jak tvé tělo funguje